Grāmatvedība
Mazs ieskats grāmatvedības darbos, lai veiktu kvalitatīvu saimnieciskās darbības uzskaiti.
Veicamie darbi ietver dokumentu šķirošanu, dokumentu rekvizītu pārbaudi un dokumentu arhivēšanu, darījumu grāmatošanu, pārbaudot normatīvos aktus un izvēloties konkrētam klientam visizdevīgāko variantu, nepieciešamo papildus dokumentu noformēšanu, lai apstiprinātu izdevumu apmēru, kas izlietots vai izlietojams saimnieciskās darbības vajadzībām.
Darbinieku lietvedības vešana tiek saskaņota atsevišķi (piemēram , darba līgumi, rīkojumi, pieņemšanas - nodošanas akti un tamlīdzīgi). Darbinieku lietvedība parasti ir personāldaļas pārziņā. Personāldaļas pienākumus var uzticēt dažādus amatus ieņemošiem darbiniekiem ne tikai specializētam personālvadītajam, kā piemēram lietvežiem, vadītāja asistentiem, struktūrvienību vadītajiem, kā arī pats vadītājs var veikt šos pienākumus.
Grāmatvedības pakalpojumu veicamo apjomu klients var tieši ietekmēt, organizējot atsevišķu darbu veikšanu saviem spēkiem. Var izvērtēt konkrēto darbību nepieciešamo apjomu, noformēšanas kārtību normatīvo aktu robežās, atrodot visoptimālāko variantu. Tādejādi samazinot grāmatvedības pakalpojumiem patērējamo laiku un izmaksas. Konkrētais sadarbības modelis tiek saskaņots slēdzot līgumu. Izmaiņas tiek saskaņotas noslēdzot vienošanos.
Konkrētais sadarbības modelis tiek saskaņots slēdzot līgumu. Izmaiņas tiek saskaņotas noslēdzot vienošanos.